17 Temmuz 2008 Perşembe

MERHABA ve HOŞÇAKALIN

Ben blogculuğa yaklaşık 2 yıl önce başladım,evde çocuk büyütürken sıkılan ve değişiklik arayan bir hanım olarak başladım.Ancak kısa bir süre sonunda adsense den gelir elde edebileceğimi öğrendim,en kısa zaman da sayfama reklam aldım.Ancak kendimi reklam işine kaptırdım ve blogculuğu unuttum,ne de olsa kazanmak güzeldi.Bir süre uğraştıktan sonra reklamlarım banlandı.Ben de en kısa zamanda yeni blog açıp yeniden reklam aldım,ama bu kez daha fena işin içine düştüm.İşi o kadar uzattım ki 7 tane blog açtım.Bu örgü blogum da aslında hobi blogum gibi idi,diğerleri daha çok gelir kaynaklı bloglar idi,neyse dün yeniden banlandım.Bu örgü blogunu da o zamanlar çok sevdiğim bir arkadaşımın vasıtası ile açmıştım,çok da severek kullanıyordum.Reklamların dün banlanınca (her ne kadar inanılmasa da )ben de bugün oturup tüm bloglarımı sildim.Tam elim bu bloğu silmeye gidince kıyamadım silmeye çok da güzel ziyaretçisi olduğu için,demek ki insanlara faydalı oluyorum diye bu blogumu silemedim.Ne zaman bu bloğun ziyaretçisi biterse o zaman silmeyi düşündüm.

Ben yeni bloglar açtım yeniden reklama başvuru yaptım.En kısa zaman da yeniden sizlerle görüşmek dileği ile HOŞÇAKALIN,SEVGİLER

ÖRGÜ EVİ ÇİĞDEM